dimarts, 20 de novembre del 2018

HOLA!!!! SÓC L´OUMNIA!!!

Hola!!!

Em  dic  Oumnia.

Els meus colors preferits són rosa, lila blau i verd.  

El meu menjar favorit és l`hamburguesa i la  pizza.

Tinc 8  anys.

Tenim  una  "terceta" a l'escola, és una  extraterrestre. Ens  ha   visitat una  nena. Visc  al  Marroc  i  a  Llançà.

Tinc  3  amigues.  

Tinc  2  germans  que  es  diuen  Moha  i  Khaoula.

El  meu animal preferit és el conillet.

Estudio a l´escola  Pompeu Fabra.

Tinc un jacuzzi i jardí. Tinc una terrassa molt gran.

El meu professor es diu Rubèn. És molt simpàtic. Mai   castiga i fa riure. Només renya.

El meu treball preferit és música i plàstica. Tinc una tablet Tinc un "slime" de purpurina.

Aquest any hi ha moltes sortides i la que m´ha agradat més  és la de ceràmica perque era molt guay.

La meva "youtuber" preferida és el "mundo de clodett i les ratitas pandieras" que viuen a Madrid.  Vull  conéixer- les  perquè  son  molt  simpàtiques.

Adéu!!

5 comentaris:

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...