dimarts, 20 de novembre del 2018

HOLA!!!!! SÓC EN JOEL!!!!

Hola em dic Joel.

Tinc 8 anys visc a Garriguella. 

Tinc una gossa. 

M' agrada jugar a futbol. 

Tinc molts amics i m'encanta estar amb la família. 

El meu color preferit és el vermell.

El meu menjar preferit són els macarrons, però el menjar que menys m' agrada és el bròquil. 

El meu equip preferit és el Girona. 

Tinc un germà que es diu Sergi, té 5 anys i  li agrada jugar a futbol, i de gran m' agradaria ser jugador professional  de futbol, i el meu germà també.

El meu animal preferit és el gos i el meu planeta preferit és Mart. 

Adéu.

10 comentaris:

  1. Els companys de Cabestany (CM1 i CM2)20 de novembre del 2018, a les 16:26

    Bon dia Joel! Nosaltres aquí ens agrada molt l'equip del Barça. Fins aviat per fer un partit de fútbol junts.

    ResponElimina
  2. Jo jugo al Girona!

    Ens encantaria fer un partit plegats, guanyi qui guanyi, ens divertirem juntes i junts !

    ResponElimina
  3. hola gresies per imbitarme nose on bibiu ben be pero intentare venir

    ResponElimina
  4. hola joel com va la ewscola

    ResponElimina
  5. hola joellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

    ResponElimina

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...