dimecres, 7 de novembre del 2018

HOLA!!! SÓC LA NORA CORTEGANA!!!


Hola!!! 

Em dic Nora Cortegana Bonacasa 

Tinc 8 anys. 

Visc amb la meva mare i amb la meva germana i en Javi.

El cap de setmana estic amb  al meu pare.

Tinc una mascota. És una gateta molt petitona i es diu 

"Citi", i perquè és bona li hem posat aquest nom. 

Visc a Llancà i el meu plat preferit és "empanadilla" i la truita de patates. 
  
Vaig  a 3rA.

La meva mestra es diu Alba i també el meu pare té una gosseta que es diu "Bulma" i també és la meva mascota. Ja té 14 anys, però li has de posar set anys més. O sigui, és més vella dels catorze. És molt vella però l´estimo molt. A ella i a tota la meva família.

Bé, així acaba la meva presentació.

Adéu a tothom que m´estigui llegint. 

Nora

 

3 comentaris:

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...