dimarts, 20 de novembre del 2018

HOLA!!! SÓC LA CAMILA!!!

Hola em dic Camila tinc 8 anys. 

Visc a Llançà. 

De gran vull ser mestre de  p-3. 
Tinc un gos, un gat i 2 canaris.

El meu color  preferit és el blau.

M´agrada pintar i dibuixar.

M´agrada: educació física, plàstica i medi.

El meu animal preferit és el llop.

El meu mestre és el Rubèn. M´agrada jugar a fet i amagar.

Faig ballet i bàsquet. 

M´encanten els espaguetis.  

No tinc cap germà ni germana.

Tinc el cabell  marró.

M agrada anar a l´escola. És molt divertit!

Adéu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 comentaris:

  1. Els companys de Cabestany (CM1 i CM2)20 de novembre del 2018, a les 16:33

    Hola Camila!!!!!!!!!!!!!!!! Nosaltres fem molt d'educació física. Fem un projecte sobre el rugbi i també en fem un amb els alumnes del col.legi;

    ResponElimina
  2. Tinc un cosí que es diu Josep que juga a la USAP i un dia vam anar a veure'l !

    Fins aviat!

    ResponElimina
  3. UN DIA BULDRIAM VANIR A LA VOSTRE ESCOLA ...FINS AVIAT!!!.

    ResponElimina
  4. tastimo camila mancanta la teva prasantasio

    ResponElimina
  5. hola camila ets super guapa co jo

    ResponElimina

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...