dimarts, 20 de novembre del 2018

HOLA!!! SÓC LA DANIELA!!!


Em dic Daniela.

M´agrada jugar amb els amics.

El meu color preferit és el blau i rosa.

M´encanta la meva família.

Tinc 8 anys.

Esports: bàsquet i futbol (però més bàsquet).

Menjar preferit: patates fregides amb carn arrebossada, també m´encanten les llenties.

M´agradaria anar a Paris i a Cancun.

Visc a Llançà, és un poble super bonic i ple de muntanyes.

D´amics, bastant bé, m´encanten els meus amics.

Què m´ agradaria ser de gran? Treballar a la guarderia.

Els menjars que em fan vomitar són els espaguetis i el pebrot.

Faig l´aniverari el dia 18 de setembre.

Els meus animals preferit sòn el gos i el dofí, el cavall   i la balena (però la balena no tant).

Els colors que odio són el negre el groc i el lila.

Vaig néixer a Figueres el dia 18 de setembre de 2010.

No m´agrada ignorar a la gent ni picar ni dir coses lletges.

Els professors bastant bé, depèn quin professor.

Adéu!!!

9 comentaris:

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...