dimarts, 20 de novembre del 2018

HOLA!!! SÓC EN FERRAN!!!






HOLA!!! EM DIC FERRAN!!! 

LA MEVA AFICIÓ ÉS PESCAR .

JO TINC 8 ANYS.

A MI M´AGRADA L´ARRÒS AMB  CROQUETES.       

Jo tinc uns amics molt divertits.

El meu esport preefrit és el bàsquet.

A mi m´agradaria tenir 23 anys. 

El meu avi va a la moda. 

El meu avi té una vinya.

Jo tinc uns amics que es diuen Isaak i Troy.   

Tenim una escola que es diu Pompeu Fabra. 

Jo tinc uns pares.

El meu avi té una lanxa de 130 cavalls.

Visc a Catalunya.

Adéu!!!    
                                                                                                                  

8 comentaris:

  1. Els companys de Cabestany (CM1 i CM2)20 de novembre del 2018, a les 16:15

    Hola Ferran! Aquí també som uns quants a jugar a bàsquet. D'altres juguem a rugbi o al fútbol. Les noies fan gimnàstica
    Fins aviat.

    ResponElimina
  2. Això del rugby sona interessant, el meu profe diu que ell es fan de la USAP!

    ResponElimina
  3. amics de cavastany vindreu a fer una escursio
    aaaaaaddddeeeeeeuuuuuuuu

    ResponElimina
  4. BONNNNN DIA LA MEVA CANSO PREFERIDA ES CHANGES

    ResponElimina
  5. hola amics de cavastany em dic TROY a mi m'agrada molt el rugby

    ResponElimina
  6. hola amics de cavastany em dic SOFIA

    ResponElimina

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...