dimarts, 20 de novembre del 2018

HOLA!!!! SÓC L´ISAAK!!!

HOLA em dic isaak!!!

Em dic Isaak.

Tinc 8 anys.

La meva sèrie preferida és "dragon ball Z" i també m´agraden els colors vermell, blau i groc.

Les assignatures que m´agraden són Educació Física, plàstica i competència digital.

M´agrada el pati i m`agrada estar amb els meus amics.

M´agrada la meva família i m´agrada menjar pizza i jugar amb  la meva germana  i el meu germà.

Visc a Llançà i m´agrada  una mica  l´escola.

També m´agrada molt molt molt l´estiu i de gran potser que sigui pescador.

M´agrada la  meva bici.

El meu pare té un hort a on hi ha carrota, raves, melons i tenim  un cotxe que té el sostre solar i se li pot treure el vidre del davant.

A classe som 20 nens i nenes, i el potagonista de la setmana s´emporta a la "Terceta", la nostra mascota.

Espero que us hagi agradat.

Adéu!!!

1 comentari:

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...