dimarts, 20 de novembre del 2018

HOLA!!! EM DIC MAX!!!

Hola em dic Max Galán Costa

Tinc 8 anys. 

M' agrada jugar a futbol.

El meu menjar preferit son els macarrons amb tomata.

M´agraden les Mates, l´educació física i la música.

Tinc molts amics, com per exemple l´Arnau, en Joel i en Raul... 

M'agrada el menjar.

Visc a Port de la Selva.

El meu color preferit és el vermell.

Tinc un germà petit que es diu Biel.

La meva mama es diu Eva i els   estius treballa el càmping de la Vall.

Tinc un germà gran que es informàtic i viu a Barcelona i ve de tant en tant a dormir.

Adéu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

8 comentaris:

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...