dimarts, 20 de novembre del 2018

HOLA!!!! SÓC LA ZOÈ!!!

Hola em dic Zoé!!!!!

Tinc 8 anys i visc a Balleta.

La meva família es diu família Falcó Lefebvre.

El meu pare es diu Job i té 42 anys i la meva mare,Juliette, té 40 anys.

La meva germana gran es diu Iris i té 10 anys.

I la meva germaneta petita es diu Violette i té 6 anys. 

Tinc 6 sis gallines que es diuen Sol, Cocillette, Madona,
Perla, Colette, Lluna.

Tindré 3 tres conills. i potser tindré 2 dos cabretes nanes.

M´agrada fer ballet, matemàtiques, català, educació física,música. 

Abans feia gimnàstica rítmica i també m'agrada "English", però de vegades detesto "English".

M'agrada, de vegades, quan no tinc son, molt i molt i molt i molt i molt i molt i molt anar a l'escola i el que m'agrada apart de plàstica ès anar a l'escola!!!!!!

Però quan tinc molta son i ès un dia d'escola...

Adéu!!!

15 comentaris:

  1. Els companys de Cabestany (CM1 i CM2)20 de novembre del 2018, a les 16:31

    Hola Zoé!!! Tenim una mestra al'escola que porta el mateix cognom Lefebvre! A classe, en Valentí té també 3 gallines i l'Elie en té 9.

    ResponElimina
  2. Tenim moltes ganes de conéixer-vos!

    ResponElimina
  3. hola zoè mancanta lu ca as ficat

    ResponElimina
  4. hola zzzzzzzzzooooooooooooé co te va

    ResponElimina
  5. HOLA SÓC EN jofre ma agradat molt la teva espusisio

    ResponElimina
  6. te raspost ai comentari que mas ficat.

    ResponElimina

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...