dimarts, 20 de novembre del 2018

HOLA!!! SÓC L´ARNAU


Hola! 

Em dic Arnau González Ricart.

Tinc 8 anys.

El  meu  esport  preferit    és  el   futbol  i  el meu     menjar  preferit  és  l' arròs.

El meu professor es diu Rubèn.

Tinc una germana que es diu Ona i els meus pares es diuen Eladio i Laia.

Els meus amics són en Joel, en Max, en Raul, l´Èrik , en Pau i en Quim.

Tenim una mascota a la classe i el Rubèn té dos gats.

El meu profe és en Rubèn i ens ensenya moltes coses.

A la classe som 20.

M´assec al costat d´en Jofre.

El meu aniversari és el 2 de juny i el de la meva germana també.

Odio les mates, no m´agraden gens.



Adéu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comentaris:

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...