dijous, 2 de novembre del 2017

HOLA! SÓC L´ALEIX

Llançà18-10-2017

Hola! Em dic Aleix , visc a Llançà i vaig a l`escola Pompeu Fabra de Llançà.

Tinc 8 anys i vaig néixer el 12 de Juliol del 2009.

Jugo  al equip de futbol de Llançà.

M´agrada la peli de "Jurasic world" i "Gru 3".

M´agrada jugar a la ps4, estudiar i sobretot fer mates.

Tinc un germà que es diu Nil i té 10 anys. Però el 13 de setembre en farà 11.Va a 6èA i també juga a futbol.

I entre el meu germà  i jo tenim moltes medalles.

M´encanta yo kai watch. 

Espero que us hagi agradat la meva carta 

Adéu!!

Aleix

1 comentari:

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...