dijous, 2 de novembre del 2017

HOLA!!! SÓC EN MANU


Benvolguts amics d' Cabestany:

                                 Hola Sóc el Manu.

Visc a Port de la Selva.Tinc el cabell castany. M'agrada: GTA V, Call of Duty  MW3, tots els Call of duty i FNAF 4.

Vaig a 3rA i m´agrada l' assignatura de música. Visc al carrer Eucaliptus, nº1,1r. 

M'agrada anar en patinet.

Els meus amics són: l' Héctor,en Joan i l'Arnau. 

Espero que us hagi agradat la meva carta. 

Espero rebre la vostra carta.


FINS AVIAT!!

ADEÚ!!                                               

Manu.






2 comentaris:

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...