dimarts, 7 de novembre del 2017

HOLA!!! SÓC LA MAR

    Hola  amics de Cabestany:

  Jo  em   dic  Mar  Bonsoms  Lleonart,visc  al  port de   llançà i faig 3rB.  M´ agraden  3  esports que són: pàdel  , ballar   i   nedar. Sóc  una miqueta   alta  i  tinc  el  cabell   de    color    castany  i  una  miqueta  ros.   Tinc  els  ulls   de  color  verd. Les  meves  amigues són:  la  Mariona i la  Janira.                                                                                                                                                               
Adéu  una   abraçada!!

Pd: espero que us   hagi   agradat  la  meva  carta !
                                                                               
                                                                                                                               Mar. 



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...