dijous, 2 de novembre del 2017

HOLA!!! SÓC LA IONA!!!

Llançà, 11-10-2017


Benvolguts nois i noies de Cabestany:

Hola sóc la Iona i tinc 8 anys i estic a l ' escola Pompeu Fabra i tinc quatre cosins.


Faig 3rA i tinc un germà gran que té tretze anys i tinc un professor que es diu Jaume i té 52 anys.  

M´agrada jugar a futbol i tinc moltes amigues.

M´agrada fer gimnàstica, música i anglès i visc al carrer Cabra Figa pis 20è.

M´agradaria veure-us aviat.                           


Adéu!!!


                                                        Iona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...