diumenge, 13 de juny del 2021

ENIGMA Nº 25 I ÚLTIM!!! DE LA SÚPERLLIGA DELS ENIGMES DE CICLE MITJÀ.

 Aquí teniu l´últim enigma de la Súperlliga dels enigmes de Cicle Mitjà!!!

VAL 5 PUNTS!!!


ATENCIÓ!!! TENIU TEMPS DE RESPONDRE FINS EL DIMECRES DIA 16 DE JUNY!!!


ÀNIMS!!! LA COSA ESTÀ MOLT EMOCIONANT!!!

 

Mentre anava jo cap a Cantalavella

em vaig creuar amb set velles.

Cada vella duia set sacs,

cada sac, set ovelles.

Quantes velles i ovelles anaven cap a Cantalavella?

MOLTA SORT!!!

 

10 comentaris:

  1. Cap, era jo el que anava Cantalavella
    Sergi Vitienes 3rA

    ResponElimina
  2. Cap, era jo el que anava cap a Cantalavella
    Sergi Vitienes 3rA

    ResponElimina
  3. Cap, parque ens hem creuat i aixo bol dir que tornaven de Cantalavella.

    Ona bonsoms lleonart 3rb

    ResponElimina
  4. Con que ens hem creuat amb les velles i jo vaig el poble elles marxen osigui no hi va cap vella ni cap ovella
    Marina Duran Domenech 4rt B

    ResponElimina
  5. Bones sóc l Ariadna no hi anava cap vella nhi cap ovella.

    ResponElimina
  6. nomes anava ell , per que diu que se les va creua.Hugo ladero


    ResponElimina
  7. Cap, les velles venien de Cantalavella

    ResponElimina
  8. Cap, les velles venen de Cantalavella
    Aina Borràs.

    ResponElimina
  9. Escola Jacques Prevert Cabestany16 de juny del 2021, a les 13:18

    Cap vella ni cap ovella van cap a Cantalavella perquè jo hi vaig i les vaig creuar. Doncs les velles fan el camí al revés.

    ResponElimina
  10. Sóc l’Aniol Parés: 0 perque les velles i les ovelles venen de Cantalavella, per tant no hi van.

    ResponElimina

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...