dimarts, 29 d’octubre del 2019

SORTIDA AL BASSEGODA PARC. 4rts.

SORTIDA A ALBANYÀ

El passat dijous 24 d'octubre de 2019 els i les alumnes de 4t vam poder gaudir d'una sortida al Càmping Bassegoda Park, el qual disposa d'un observatori astronòmic.

De bon matí, la Marta i la Sheila ens van venir rebre a la plaça d'Albanyà, i tot fent un passeig molt agradable vam arribar al Càmping. Durant el passeig,  vam poder apreciar el paisatge de tardor.

Un cop arribats al Càmping Bassegoda, vam esmorzar a la zona de parc per recuperar energia, i les dues monitores ens van presentar les instal·lacions del Càmping.

Tot seguit vam començar les activitats: la primera, un passeig de descoberta per l'entorn,tot fent una excursioneta fins al riu Muga, i la segona, el taller del simulador especial on vam tenir la gran sort de conèixer un gran astrònom, en Pere!

Finalment, després de dinar i de jugar una estona, vam tornar fins al poble on ens esperava l'autocar per tornar!

Tot seguit, trobareu un vídeo resum de la sortida.