dimecres, 18 d’octubre del 2017

Llançà,17-10-17

                          Benvolguts amics de Cabestany:

Hola sóc l´Aya i faig 3rB.Em fa molta il.lusió de poder-vos conèixer ben aviat.Jo visc al carrer Joan Maragall de llançà.Quan surto de l´escola vaig al parc de les Esplanes a jugar amb els meus amics i amigues.Quan em canso vaig a casa a fer els deures de matemàtiques i de llengua.Després de fer els deures ja vaig a dormir.Els dilluns i els dimarts em quedo a casa i els dimecres i els dijous vaig a la platja per la tarda.

                                                          Una forta abraçada a tots!
                                                                                                        Aya.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

LLIURAMENT DE DIPLOMES I PREMIS DE LA II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà

  Avui hem lliurat els diplomes i els premis de la II SúperLliga dels Enigmes de Cicle Mitjà. Cada participant ha obtingut un Diploma acredi...